new life

klubban slogs i bordet igår, nu blir det nyktert...och istället för att spendera tiden i baren så ska den spenderas på gymmet, ett jävla klokt val enligt mig!

Träning blir de gott om...igår blev det 2 timmars passet med promenad hem, men min kompanjon var lat och åkte bil, och jag tog mig i kragen och gick hem även fast jag hade skjuss.
En hel del träningsverk idag har man, men de ska inte göra så jag skippar träningen idag, för ikväll är det samma visa igen, och imorrn blir det samma visa.

Nu har man varit ut med nappe, och dammsugit igen...bara väntar tills det är hundhår överallt igen.
En dush sitter nog fint nu, och sen bär det av mot stora skogen Horndal.

Annars har de inte hänt så mycket i veckan förutom att man spenderat mesta tiden på gymmet.

yeye, så är de!
Slut med spriten nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna är bra och det behöver brynäsare!

2009-03-21 @ 09:06:47
Postat av: Jocke

2009-03-21 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0