Lördag

yep!

Nykter fortfarande...nemas problemas!
gång till gymet, träna 1 timme stenhårt rakt igenom , helt döende...sen fick jag för mig att vafan..vi går en omväg hem, andersson tvekade bra länge, men till slut så!!

så det blev väl 50min gång för hemresan...så de blev nästan 3 timmars passet idag med gym + gång. Skönt som fan, för nu kommer jag sova som en gris.

När man kom hem var de bara att plocka upp köttet och steka på, sen kom skåpet och tasken och spela lite xbox. jävla idiuuuter dom är!

japp..ne, nu ska de sovas...och njutas, imorrn är det vilo dag...sen blir de träning på måndag och tisdag, vila onsdag...köra torsdag, sen köra hela helgen.
gogo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0