inte hänt mycket idag

Jocke ringde och väckte mig 09:30, trodde jag iaf ..fast klockan var ju trots allt 10:30! Ja, inte kan man sova längre än så?? det skulle ju inte funka!
Usch, måste stänga av telefonen imorrn....för då ska jag SOVA.

Trodde inte de skulle hända något speciellt idag, men så snacka jag med Pontus på msn, och han var ute på pengar jakt, så nu är han på väg till Avesta för att råna lite folk på klubben.
Pontus och Muhammed, eller mommo som han kallas. Det blir trevligt! Dom sova kvar här och grindar lite med mig inatt på klubben och på nätet.

Sen får man väl se va som händer...men då har man något att göra ikväll/inatt !

Dags för gangstrarna att se sig utanför sthlm och gävle nu hehe

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en fin dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)!

2009-03-29 @ 16:31:49
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0