full fart hela helgen

helgen har varit hårdare än vanligt!  hela helgen har de varit drag...har varit hos mig och festat hela helgen, förutom när man varit ut på kingen för att låta grannarna vila sig lite =)

Igår hade vi pirat tema hos mig, jag och nicke kika film medans calle satt och gayade i webcam!

Idag har man inte gjort så mycket, vakna väl vid kl 16:30 nångång, bara sätta igång och städa undan allt skit efter helgen, och nu är det gjort!
dammsugarn åkte även fram, och nappes hår är borta igen...men det är nog tillbaka inom ett par timmar skulle jag tänka mig.
Har lagat mat också, kött kött kött...inte alls dumt! och nu är det jobb dags nån timme eller ett par timmar, sen bär det av mot gymmet.

Sen får vi väl se... om det kan bli Thailand 4 veckor, är absolut inte omöjligt...får väl besked om ett par dagar hoppas jag.
Vore inte helt fel och dra 4 veckor och bara ha det förbannat bra.

jaja, så är det! vi får la se.
Etersom morsan och kent agent har dragit till miami/karibien UTAN mig...så måste jag väl hitta på något själv, men miami blir det i sommar verkar det som, inget jag heller klagar över.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej raring! har har vi det underbart, varmt och skont, badat och brant mig lite, mkt god ol. kramar

2009-03-16 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0