Då var den här helgen över

I fredags bar det av för kryssning, och den blev lyckad!!!

jääävligt rolig...hände en hel del grejjer som man kan skratta fint åt.
Blev mycket sprit iaf =) en kryssning snart igen borde man se till att åka på, värt varenda krona!

Bussresan hem blev ganska speciell, andersson lyckades ta guld i VM i alkoholism!! det kan man verkligen säga...hahahahahahhahahahahaaa...
slutade med att man fick bära han hem från busshållplatsen. Det var bambi på hal is.
Snyggve han är!
Mackan hakade på mig till avesta och vi söp till lite igår igen, men inte gick de nå bra inte ...man är immun dagen efter, och så blev det även denna gång.
När allt stängt på natten drog jag calle nicke och mackan hem till mig och festa vidare, men ja orkade inte så läönge så ja gick och la mig, nicke drog vidare...och calle och mackan söp vidare här hemma och delade soffa med varandra.

Blev soooova soooova hela dagen för mig, vakna vid 16:00. Skönt att sova ut!
Tog med mig andersson och käka lite mat...han var så bakfull så han hade problem att äta :P jag förstår kanske att han var bakis, inte helt oförstårligt iaf!

Imorrn blir det träning igen, och man får återgå till det normala livet!
Och idag fick jag äntligen en normal uppkoppling, så nu kommer det bli dags att lägga ner lite mer tid på pokern igen, och hoppas månaden blir bra.





Mr.Andersson i prima form



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0