trött som aldrig förr!

Blir till att köra ett tidigt gympass idag innan jag hinner ångra mig! bara sovit 2 timmar inatt, och är helt jävla DÖD just nu.
Orkar inte vänta på Andersson idag, då kommer jag nog hinna somna. Så lika bra och pallra sig iväg innan man somnar.
Gymmet har gått bra som fan nu igen! så jävla skönt, träningsvärk har man lyckats skaffa igen, och det är ju bara alldeles för jääävla underbart och få!
1 veckas pause var väldigt behövligt, så kroppen kan börja arbeta till max igen.

Benpasset igår gick utmärkt, var riktigt slut och kände inte om jag tog i eller inte. Bröst och axlar i måndags gick brutalt fint det med, nöjd man blir!
Så nästa bröstpass tror jag att jag är redo och slå lite rekord med hantlar i snedbänk samt bänkpress tänkte jag, ska nog gå nästa gång!

neee, lite protein nu och sen dra iväg och köra sönder armarna, och hoppas på ett sky jävla tryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0