Dags och pröva på något nytt i livet!

Nu har man fått någon sjuk ide att pröva på det här med bloggandet, får väl se hur det kommer sluta!

Heter Alex, är 22 årig gammal gubbe som förmodligen kommer fylla 23 i sommar.

Just nu står det ganska still här i livet, och allt är väl inte riktigt som jag vill att det ska vara, men vad ska man göra åt saken?? Det är en svår fråga och det finns förmodligen inget vettigt svar dessutom.

Jag bor själv i en 1a i Avesta med mina 2 Leguaner, Elliot och torkel med överbettet, och en schnygg hund som heter Nappe.
Men om bara 1 vecka är det äntligen dags och flytta till något större, men man blir tyvärr kvar i samma stad.

Har nyligen "separerat" ifrån den man älskar mest över allt annat, så det är ganska drygt i livet för tillfället, och man försöker göra det mesta för att inte gräva ner sig.

Har hittat en fin motivation att hitta till gymmet i skogsbo igen, efter mer än 1 år uppehåll, vilket imponerar på mig själv =)

Har tänkt ta träningen seriöst och se vad som kan hända med kroppen med lite hårdkörning, ska bli intressant!!
Har tagit mig till gymmet 4ggr förra veckan, och det ska nog försöka bli åtminstone 5-6ggr den här veckan.
Imorse när jag vaknade kl 10:00 så klev man bara upp ur sängen, ut med Nappe, sen åt man en skvätt, och drog till gymmet med Andersson. Det gick helt OK idag, och jag misstänker att man kommer vara mer döende än levande imorgon när man vaknar.

Det ska bli träning imorgon också, och då blir det promenad till gymmet. Tog promenaden dit igår och det gick fint. Men idag fanns inte tiden att gå eftersom jag varit i Västerås och spanat på lite grejjer till nya lyan.

Nu får de vara nog för ett tag, Nappe väntar och mina ögon är trötta, så får väl se om det blir sova när man kommer tillbaka igen.

take care

Kommentarer
Postat av: JAANA

Vad coolt med leguaner :O :D

2009-02-23 @ 20:26:49
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va nice med en blogg! Isac längtar tills på torsdag..finns ingenting som slår att få spela spel med farbror Boris...

2009-02-23 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0