Så där!!

Vakna vid 07:00 imorse, tänkte jag skulle sova till 09..men ICKE då!
Bara att kliva upp, och vakna till liv och sen ut och trampa en sväng med Nappe.
Sen fram med GPSen och se hur den funkade.

Åkte mot sala, och bytte bil med morsan...fick även 1 spruta i armen på köpet! bra byte där.

Sen bar det av mot Upplands-väsby för pitstop hos SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME. Han såg lite trött ut när han öppnade dörren i sin stekiga Pokerstars morgonrock!
Men de var kul och se SAAAAAAAAAAAAAAME, och jag fick även med han på en riktig runda genom hela sthlm, kändes det som iaf.

Hade inte varit lika roligt att dra iväg på en sån där runda själv. GPSen ljög konstant om var jag skulle åka, så man hamnade fel stup i ett!
Vi skulle till Söder, och dit kom vi! Efter ett jäklarns åkande hittade vi på en dörr där vi misstänkte att Sid (www.fitnessguru.se) skulle bo. Och vi hittade faktiskt rätt!

Så när vi väl var på plats var det bara att räkna lite jordnötssmörs burkar och protein burkar för att sedan handla in och packa in i bilen.
Så på Fredag eller Lördag så ska vi köra hårt, JS och protein i 4 veckor framöver, hoppas det blir bra resultat!

Ni kan läsa mer om JS-dieten på Sids hemsida.

Ett stort tack till Sid för grejjerna! Vill ni veta mer så är det www.fitnessguru.se som gäller, finns mycket läsvärt där!








Kommentarer
Postat av: C4rlsson

wtf hoe! ja bor ju nästan i upplands-väsby när jag är i stockholm:P

2009-04-29 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0